10-3-2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu 10-3-2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu

10-3-2008

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

10 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

De laatste werkweek is ingegaan.
Aan de ene kant ben ik heel blij om iedereen over een week weer te zien. Maar aan de andere kant... Geen dolfijnen meer, bijna elke avond een feestje, lekker zonnen, tanks vullen. Niet meer prachtige duiken maken, geen leuke post meer, niet meer uiteten en ga zo maar door. Toch heb ik enorm veel zin om weer lekker thuis te zijn. lekker fietsen door de regen, koukleumen op de bank en weer naar school. En weer heerlijk eten van papa en mama of schoonpapa en mama.

Van de week weer een hoop meegemaakt. Dolfijnen gezien. Veel mooie duiken gemaakt. Lekker pizza gegeten bij zonsondergang met uitzicht op zee. Ben nu alleen nog bezig met mijn Divemaster praktijk (theorie doe ik thuis). Als het goed is haal ik dat deze week. Ik moet nog wel een hoop doen.
Vandaag heb ik les gegeven in het zwembad. Was echt gaaf. Morgen ga ik naar een nieuwe duikplek. Daar is de zee heel wild. Echt spannend. Ze zeggen dat de vissen daar ook groter zijn. Maar hier ga ik vast nog wel over vertellen.

Ik heb nu pauze. Maar ik moet over 15 min aan het werk. Dus ik ga snel.


  • 10 Maart 2008 - 18:02

    Ria:

    Tja, het zal hier weer lekker wennen zijn. Lekker dubbel is het dan hè: naar huis willen, maar toch ook niet!

    Klinkt idd spannend, die duikplek! Ben benieuwd hoe je het daar zult vinden! ;)

    Ik heb in ieder geval zin om je weer te zien! Tel stiekem al een beetje af, haha!

    Nou meis voorzichtig morgen, heel veel plezier gewenst, en hou nog ff vol die laatste lootjes!

    Dikke kus!

  • 10 Maart 2008 - 20:38

    Debora:

    Heej zus

    Ja jeetje he. Je laatste week is in gegaan. Vandaag je laatste maandag dat je moet werken en misschien de bar dienst moet draaien morgen de laatste dinsdag en ga zo maar door. Nou maak er in ieder geval nog maar een top week van en ga van het weekend alles wat je nog wil beleven lekker doen want daarna is het toch echt voorbij!!! Ik denk dat je maatje nicole je nog erg zal gaan missen! Ik vond het gister erg leuk je weer even gesproken te hebben. Veel plezier morgen op de nieuwe duikplek. Hopelijk is er weer een hoop moois te zien onder water.

    Genieten he!!!!!!
    Xdeb

  • 10 Maart 2008 - 20:40

    Ida:

    Nou met dat kou-kleumen hier gaat helemaal goed komen. Het is heerlijk herfstachtig, ach eigenlijk zoals altijd hier.
    Voor het eten gaan we ook ons best doen.
    Ik geloof zeker dat er daar een heleboel is wat je hier erg zult missen (alleen al de mooi-weer garantie)
    Ik wens je veel succes met je laatste week succes met de laatste praktijkopdrachten. We zullen hier voor je duimen. Zet 'em op.
    Geniet er nog maar even van, liefs hvj Ida

  • 11 Maart 2008 - 11:31

    Paul:

    Ja het is nog even en dan zit het er op Hier wat fietsen in de regen zal vast wel lukken maar dat lijkt me toch niets om naar uit te zien. Maar weer of geen weer we willen je natuurlijk graag weer thuis zien en zijn erg benieuwd naar je verhalen die je nog niet opgeschreven heb.

    Tot gauw dan maar Paul

  • 11 Maart 2008 - 11:50

    Jan En Marga:

    Nog veel plezier in je laatste week. Geniet er nog maar van!
    Groetjes,
    marga

  • 11 Maart 2008 - 17:06

    Aniek:

    Hoi lieve mirjam

    Hoe gaat het? Ik ben een mooie paashaas voor je aan het maken. Ik vind je lief en als je terug komt van bonaire krijg je van mij de paashaas. Milan mag toch ook wel eens met ons drietjes zeilen (skypen)? Ik bedoel mama en aniek en milan. Ik kan kopje onder water bij zwemles. Ik vind het heel leuk op zwemles en imara zit bij mij op zwemles.

    kusje en knuffeltje voor mirjam van

    aniek

  • 13 Maart 2008 - 10:51

    Anne:

    Hee!
    Ja jeetje... je laatste week!! Lijkt mij ook super raar voor je, niet weg willen maar toch ook weer wel.. Als je thuis bent snel gaan sparen, zodat je lekker op vakantie kan naar Bonaire! haha!
    Ik heb er in elk geval zin in dat jij er weer bent! Geniet nog maar even keihard van je laatste mooie weekje daar!! En word maar goed bruin (of kan ik beter zeggen: nog bruiner! ;), want bruin word je in Nederland nu niet.
    Tot snel! Kus van Anne!

  • 13 Maart 2008 - 14:46

    Wietske:

    Wat een mooie verhalen, dat van die ezels is wel zielig hoor, ik had er inderdaad wel eens van gehoord, maar nu maak je het in het echie mee he, dan is het wel wat anders.
    Prachtige foto's, en je hebt ook nog een stukje cultuur gezien, slavenhuisjes enz. dit zou ik ook wel allemaal willen zien.
    Nu je laatste week alweer, ik zal de verhalen en de mooie foto's nog gaan missen.
    Ik krijg vast nog wel verhalen van je moeder te horen.
    Veel plezier deze laatste dagen, en verheug je maar op dat lekkere eten bij de pa's en ma's.

    groeten Wietske

  • 14 Maart 2008 - 12:55

    Debora:

    Heej zus

    Wat een prachtige foto's weer ja!!!! Leuk dat je een foto hebt kunnen maken van de dolfijnen!! Zusje ik zie woensdag!!! Goh wat is dat heerlijk om te zeggen. Haha.

    dikke tut deb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

bruin haar
bruine ogen
bruine huid

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2008

Thuis

18 Maart 2008

Tot snel

17 Maart 2008

laatste dagen

15 Maart 2008

onderwater kaart

15 Maart 2008

14-3

bruin haar bruine ogen bruine huid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 34
Totaal aantal bezoekers 11846

Voorgaande reizen:

03 Januari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: