Thuis - Reisverslag uit Drachten, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Drachten, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

26 Maart 2008 | Nederland, Drachten

Met een hoop toeters en een spandoek stonden mijn lieve papa, mama, broer, zus, Stefan, Grietje en Wierd mij op te wachten op Schiphol. We hebben even wat gedronken, en toen snel naar huis. Want ik wou Milan en Aniek ook graag weer zien!!

Vandaag ben ik al weer een week in Nederland. Het is erg fijn om weer lekker zelf te weten wat ik allemaal doe op een dag. Maar het is wel vreselijk wennen. Vooral dit weer. Regen, hagel sneeuw. Gistermorgen werd ik wakker en was alles gewoon wit in plaats van alle kleuren van de regenboog (zoals op Bonaire). Ook kijken veel mensen boos. En zo'n dikke winterjas en een sjaal ziet er helemaal niet gezellig uit. Volgende week ga ik me weer wagen aan school.

Wannadive! Ik wil jullie allemaal nogmaals bedanken voor die super mooie tijd die ik bij jullie heb gehad. Het was ook zeker heel erg leerzaam.
Bart! Van harte gefeliciteerd met je zoontje.
Mirjam! Alvast een goede reis naar huis. En geniet nog even.
Nicole! Wees jij maar blij dat je daar bent. Hihi
Rob! Hoe is het om je meisje weer gezien te hebben?
Fred! Hoe gaat het nu met jou en je vriendin. Hebben jullie ook al bijna een kleine?
Roeland! Jij weet ook wel wat koud is hé? Je bent toch op wintersport?
Mike! Ben je nu al op vakantie?
Jeff! Mijn vriend vind het niet leuk dat je hem flapdrol noemt! "SOEPKIP".
Jork! Ben je het divemaster zijn al zat. Moet ik je komen helpen?
Andy! Hoe bevalt het in je nieuwe huis? Wanneer mag ik komen eten?

Groetjes Mirjam

  • 26 Maart 2008 - 21:02

    Simone:

    He meis!!

    Welkom thuis.

    Hopenlijk wordt ons weer een beetje als bonaire, want dit is inderdaad prut!!

    Ik zie je vast wel weer!!

    Liefs simone

  • 27 Maart 2008 - 17:35

    Wierd:

    Ben blij dat je er weer bent.

  • 27 Maart 2008 - 22:54

    Ida:

    Het is heerlijk om je weer thuis te hebben! Jouw berichtje in de sneeuw geschreven toen ik thuis kwam uit de nachtdienst. Het zijn de kleine dingen die het doen. Nu maar lekker verder gaan met je leventje. En ach..die zomer zal eens wel komen en anders zoeken we hem zelf wel op.

  • 28 Maart 2008 - 18:08

    Debora:

    Heej zus

    Echt zo Fijn dat je weer veilig thuis bent. Wel een opluchting hoor. Ben ook blij dat je het daar zo naar je zin hebt gehad!! Zo en nu kunnen we woensdag weer lekker zwems heerlijk.

    love you

    xdeb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drachten

Mijn eerste reis

bruin haar
bruine ogen
bruine huid

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2008

Thuis

18 Maart 2008

Tot snel

17 Maart 2008

laatste dagen

15 Maart 2008

onderwater kaart

15 Maart 2008

14-3

bruin haar bruine ogen bruine huid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 537
Totaal aantal bezoekers 11846

Voorgaande reizen:

03 Januari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: