Tot snel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu Tot snel - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu

Tot snel

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen thuis.
Nu mijn laatste berichtje uit Bonaire. Heel erg bedankt voor al jullie super leuke berichtjes. Heb altijd met veel plezier jullie verhaaltjes gelezen.

Gisteren was mijn laatste avond. Alle mensen van Wannadive kwamen langs bij de hut. Het was mijn afscheid feestje en het was super gezellig. Veel gelachen. Maar toen Bart en Roeland me een dikke knuffel gaven om me te bedanken had ik het wel even moeilijk. Ze zeiden dat ze erg tevreden over me waren. En dat ik zeker weer welkom ben. We hebben heel veel foto’s gemaakt. En mijn kussensloop staat vol mooie verhaaltjes. Daarna zijn we met een grote groep uiteten geweest en ik mocht zeggen waar we heen gingen. En ik hoefde niets te betalen, zo lief. We hebben pizza gehad. Vannacht schrok ik wakker. En weet je wat ik dacht: oh jeeh: mijn laatste nachtje op met mooie Bonaire. Vandaag ga ik echt afscheid nemen van iedereen. Hoe moeilijk het ook is. Maar zo moeilijk als 2 en een halve maand geleden kan het niet zijn.

Tot ziens in Nederland

Oh, nog 1 ding.
Ik heb net ingepakt en alle kaartje van de muur gehaald. Krijg ik nog 5 kaartjes. (ik ga ze niet weer ophangen hoor) heel erg bedankt!!!!!!!!!!!!

  • 18 Maart 2008 - 14:40

    Yannic En Ria:

    Heej! Echt top dat je het zo leuk hebt gehad! We zien er naar uit om je weer hier te hebben!

    Tot zaterdag! @ scooters! ;) :-)
    Hahaha

    Moooihooooi

  • 18 Maart 2008 - 18:09

    Debora:

    Heej zusje

    Goh jeetje he het zit erop. Echt geweldig dat je dit avontuur tot een goed einde hebt gebracht. Ben echt zo ontzettend trots op je. Ja en nu is het morgen dan echt zo ver: een warm welkom in een koud landje. Ik kijk er enorm naar uit. Lekker koese in het vliegtuig en voor je het weet..........
    Goeie reis!!!!!

    Oant moarn en love you
    xdeb


  • 18 Maart 2008 - 18:12

    Aniek:

    Mirjam

    Ik mis je nog erg. En gelukkig dat je van bonaire afkomt. Ik vind je lief. goeie reis.

    knuffel en een kusje
    van aniek

  • 18 Maart 2008 - 18:14

    Milan:

    Daaaaa

    kak kijk dit. eh ehe eh. o oho.kaka. boe. miauw. woef woef iehiehie. be be.
    bebebe.

    kusje van milan

  • 18 Maart 2008 - 18:23

    Ida:

    Zo zie je maar weer, aan alles komt een einde. En zeker ook aan dit avontuur. Ik heb wel het idee dat je er alles uit hebt gehaald en volop van de goede dingen des Bonaires hebt genoten.
    Nog even en het is echt voorbij. Als het goed is ben je nu nog aan het snorkelen. Ik wens je een hele goede vlucht en een behouden aankomst.
    Missie volbracht!! Tot straks!!

  • 18 Maart 2008 - 19:46

    Paul:

    Ik dacht bij het vorige bericht dat ik het laaste stukje voor je geschreven had, maar nu toch nog een keertje wat leuk van Wanadive dat ze zo afscheid hebben genomen een complimentje voor jouw lijkt me die kan je maar weer in je broekzak steken. Deze kan bij het lijstje ander positieve berichten en ervaringen. Geweldig hoor
    Nou nu echt tot woensdag
    paul

  • 18 Maart 2008 - 20:37

    Marga:

    Wat jammer nou voor alle lezers van jouw leuke stukjes dat je weer naar huis gaat. Ik zal je mooie verhalen missen hoor. Ze gaven kleur aan her grijze gedoe in Nederland.
    Volgens mij zullen ze jou in Bonaire ook hartstikke missen.
    Zo een goeie hebben ze nog niet gehad! (bis)
    Marga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

bruin haar
bruine ogen
bruine huid

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2008

Thuis

18 Maart 2008

Tot snel

17 Maart 2008

laatste dagen

15 Maart 2008

onderwater kaart

15 Maart 2008

14-3

bruin haar bruine ogen bruine huid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 11846

Voorgaande reizen:

03 Januari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: