laatste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu laatste dagen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu

laatste dagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

17 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Het einde komt in zicht. Heb alles afgerond wat ik zou afronden. Mijn beoordelingen zijn in de maak. En ik ga vanmiddag mijn laatste geld verbrassen. Vanmorgen heb ik mijn laatste duik gemaakt. Ik heb de duik geleid. We gingen met de boot daar klein Bonaire. Fred voer de boot. Hij zei: "omdat het je laatste duik is mag jij de duikstek uitzoeken". Echt cool. Nu heb ik in totaal 126 duiken gemaakt. Waar van 69 hier. (haal dat maar eens in papa)

Morgen gaan Nicole en ik er een leuke dag van maken. Voor dat ik naar het vliegveld ga gaan we eerst nog snorkelen bij Windsock. Dat is vlakbij het vliegveld. Dan gaan we kijken naar hoe mijn vliegtuig land. Wat we op onze vrije zondag ook al geprobeerd hadden. Tja, en dan moet ik door de douane. En voor ik het weet ben ik weer lekker thuis bij mijn familie en vriendje. Wat wil ik nog meer.

  • 17 Maart 2008 - 16:49

    Grietje:

    ongelooflijk wat heb jij veel duiken gemaakt, echt super. Wat leuk dat je bij je laatste duik de duikset mocht uitzoeken.
    Ik wens je nog veel plezier morgen met nicole. En dan is het zo ver op weg naar huis. Ik wens je een hele goede reis en hoop je dan gauw weer te zien.

    Groetjes, Grietje

  • 17 Maart 2008 - 17:55

    Wierd:

    eindelijk. het zit er op. kom maar gauw weer thuis.

    kus

  • 17 Maart 2008 - 21:13

    Ida:

    Ja, nou is het bijna zover.
    Ik heb je net gesproken en gehoord dat je inmiddels bent ingecheckd. Je zult het nog wel even moeilijk hebben met het afscheid nemen van iedereen. Maar probeer er nog wat van te maken je laatste dag en neem alles nog maar even goed in je op. Zeg maar tegen Jeffrey dat hij die waspoeder zelf maar aan zijn moeder moet gaan brengen. Ik wens je een hele goede vlucht (met nog een keertje extra stijgen en landen). Lekker genieten met een wijntje bij het eten. We zullen er zijn op Schiphol!!
    We zien naar je uit, liefs, Ida

  • 17 Maart 2008 - 23:34

    Paul:

    Wanneer gaan we naar Bonaire om een poging te doen om je in te halen met duiken? ;)
    Kom nu eerst maar even terug want iedereen zit op je te wachten.
    We zien er naar uit tot woensdag

    Paul

  • 18 Maart 2008 - 08:00

    Debora:

    Heej zus

    Leuk dat je nog eff en berichtje hebt geschreven. Echt veel duiken zeg. Super stoer. Nu heeft papa zeker wat te doen. Maak er vandaag nog maar een topdag van. Sterkte met afscheid nemen. Groeten aan Nicole. Zie je morgen.

    Xdeb

  • 18 Maart 2008 - 08:08

    Debora:

    Heej zus

    Ik weer. Helemaal vergeten om je een hele goeie reis te wensen. Dus bij deze alsnog. Hopelijk kun je lekker slapen in het vliegtuig, dan ben je voor je gevoel des te sneller thuis.

    Love you en oant moarn.

    xdeb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

bruin haar
bruine ogen
bruine huid

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2008

Thuis

18 Maart 2008

Tot snel

17 Maart 2008

laatste dagen

15 Maart 2008

onderwater kaart

15 Maart 2008

14-3

bruin haar bruine ogen bruine huid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 11846

Voorgaande reizen:

03 Januari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: