14-3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu 14-3 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu

14-3

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

15 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Vandaag heb ik naar een wrak gedoken. Was echt super gaaf. We zijn er zelfs even in geweest, helaas maar een klein stukje. Maar ja, als je er echt in wil moet je er een diploma voor hebben en die heb ik niet. Toen we terug reden heb ik Henny Huisman gezien. haha. Hij woont vlak bij Windsock, ik denk 2 of 3 huizen verderop. Zondag ga ik nog een keer naar het wrak. Het is daar echt zo gaaf.

Helaas heb ik de duik waar ik de vorige keer over vertelde niet gemaakt. De zee was te wild zei Bart, erg jammer. Maar ik hoorde allemaal verhalen over wilde stromingen e.d. Dus ik was ook wel blij dat het niet door ging. Wel ben ik bijna klaar met mijn Dive master praktijk. Morgen doe ik nog een paar oefeningen in het zwembad. En dan ben ik klaar.
Morgen is ook mijn laatste werk dag. Echt raar. Morgenochtend ben ik vrij. Ik ga lekker uitslapen. Heb ik nu al zin in.

Ow nog één ding voor dat ik stop met typen. Vanmorgen liep ik door de regen naar het werk. Jaja, ik ben vast aan het voorbereiden.

  • 15 Maart 2008 - 07:00

    Ida:

    Had inderdaad in het t.v. programma van Paul de Leeuw gezien dat Hennie Huisman een huis op Bonaire heeft. Er zijn mensen die er 2 weken gratis in mogen. Waren wij maar op dat idee gekomen.
    Wat is je haar lang geworden.

  • 15 Maart 2008 - 09:08

    Ria:

    Wooow jij bent een beetje blond geworden zelfs! Wat raar om te zien hahaha :D

    Jammer dat die duik niet doorging zeg! Zou een mooie ervaring geweest zijn..!
    Maar aan je verhalen te horen ben jij vast wel van plan om ooit terug te gaan naar Bonaire ;) Kan je die duik alsnog maken!

    Ik ga je andere verhaaltje eens even lezen, ga ik daar verder :D

    kus

  • 15 Maart 2008 - 11:00

    Grietje:

    Hoi Mirjam

    haha wat grappig dat je daar allemaal bekende Nederlanders tegen komt, dat heb je hier in het noorden van Nederland niet zo snel.
    En wat mooi zeg dat je daar een wrak kan bekijken, ook maar een diploma halen om er in te mogen duiken ;).
    En heb je vandaag lekker kunnen uitslapen? Ik wens je nog een paar ontzettende leuke dagen en zie je snel weer.

    Groetjes, grietje

  • 15 Maart 2008 - 18:38

    Wierd:

    ja je laatste dagen en dan weer naar het lekkere nederlandse weer. gelukkig maar dat je daar niet gedoken hebt als het zo gevaarlijk is.

    tot woensdag

    kus

  • 16 Maart 2008 - 08:51

    Debora:

    Heej zus

    Ik had dit bericht helemaal niet gezien joh. Mama zei het gister avond heb je dat andere berichtje wel gelezen dan. Eh nee dus. Maar nu dus wel. Ook weer een prachtig verhaal. Goh wat grappig dat je Hennie Huisman daar bent tegen gekomen! Wilde hij niet met jou op de foto? Gek zeg wie wil dat nou niet, zelfs balkenende haha!!! Nou toppertje love you en nog 3 nachtjes slapen en ik zie je!!!
    Genietse

    Xdeb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

bruin haar
bruine ogen
bruine huid

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2008

Thuis

18 Maart 2008

Tot snel

17 Maart 2008

laatste dagen

15 Maart 2008

onderwater kaart

15 Maart 2008

14-3

bruin haar bruine ogen bruine huid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 11846

Voorgaande reizen:

03 Januari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: