1e 2 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu 1e 2 weken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu

1e 2 weken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

Zo mijn eerste 2 weken zitten er al weer op. De tijd vliegt hier voorbij. Ik begin de dag altijd om 7 uur. Dan eet ik een broodje en ga ik naar Eden Beach, daar is de duikschool. Het is 15 min. lopen van af de hut waar ik woon. Ik loop stage van 8.00u tot 17.00u. Dat is nog best een lange dag. (langer dan ik naar school moet). Maar het is niet heel zwaar werk. Ik maak heel veel prachtige duiken, leer veel mensen kennen, help mensen zo goed als ik kan. Na 17.00 uur drinken we nog wel eens een biertje bij Bongos. Dat is zo'n gezellig strand tentje hier.
We eten hier altijd pas laat. Na 21.00 uur. Laatst was het zelfs later dan 22.30u. maar wel super gezellig.
Zaterdagmiddag en zondag zijn mijn vrije uurtjes. Ben afgelopen zondag met Diana (hier leren kennen) naar het noorden van Bonaire geweest. We hebben 2 duiken gemaakt. Prachtig. Veel gezien. Schildpadden, vissen in alle kleuren en een soort roggen. Ook zijn we naar het natuurpark geweest. Daar was het ook al zo mooi. Veel hagedissen en flamingo’s. Ik zou een hagedis op de foto zetten, kwamen er ineens heel veel op me af. (mooie foto’s) Ik vond het eng.
Ik heb sinds maandag een eigen kamer. Heerlijk. Meer ruimte. Maar ook wel alleen. Hiervoor sliep ik bij Loes en Mireille op de kamer. Zij zijn hier ook stagiere. Helaas verlaat Loes het eiland zondag al weer. Er is hier wel veel ongedierte. Veel van die steek vliegjes en kakkerlakken. En ik ging gisteren naar de w.c., zou mijn handen wassen, sprong er een ongelofelijke kikker voor me langs. Ik begon bijna te gillen. Heb hier ook al een grote krab zien lopen. Veel dieren hier!!

Groetjes van uit het zomers warme en lekkere Bonaire
(waar het toch ook heel hard kan regenen) troost voor jullie

  • 18 Januari 2008 - 23:18

    Wierd:

    he meisje,
    wat leuk een logoek kunnen we allemaal mee genieten van je avonturen:)

    hou van je

  • 19 Januari 2008 - 13:13

    Ida Mulder:

    Hallo Bonaire,

    Superleuk!! Ziet er toppie uit. Maak er wat van daar.

    Warme knuffel uit een kou en vooral nat Nederland

  • 19 Januari 2008 - 18:18

    Anne:

    Ha die mirjam! :) Wat leuk dat je ook een blog hebt! Super om te lezen, leuk dat je al zoveel mensen hebt leren kennen en dat je je goed vermaakt!
    Vind je foto's ook super om te zien, zooo mooi.. met die palmboom en de zon die in de zee zakt.. echt n plaatje! :)

    He, heel veel plezier en succes nog, en ik kom snel weer s op je blog kijken, ben benieuwd naar je verhalen! haha! :D

    Kus x!
    Anne

  • 20 Januari 2008 - 11:14

    Paul:

    Jammer dat je het eerste bericht niet gekregen heb. wat ik presies geschreven heb weet ik niet goed meer maar het ging over hoe mooi het was en dat nu extra makelijk is even te reageren. Heb de foto's bekend harstikke mooi hoor daar.
    Plaats af en toe maar weer wat nieuwe dat zou ik heel mooi vinden.
    Groetjes Paul

  • 20 Januari 2008 - 12:39

    Marga:

    Ha die Mirjam, Tjonge wat ziet het daar mooi uit! Als ik de foto met de ondergaande zon bekijk dan ook je ook altijd nog fotografe worden!

    Ik kom gauw nog wel eens kijken op je webstek. Veel plezier en veel groetjes.

  • 20 Januari 2008 - 14:03

    Marga:

    ik bedoel dan KAN je ook.....

  • 20 Januari 2008 - 14:32

    Anneke:

    He Mirjam,

    Klinkt hartstikke gaaf! leuke foto's!

    Nog veel plezier daar, geniet ervan!

    Gr anneke

  • 20 Januari 2008 - 20:16

    Debora:

    Heeey zusje

    Wat is dit ontzettend leuk zeg. En wat heb je al leuke reacties gehad. Geweldig. Maar eh hoe gaat ie? Was echt leuk he gisteravond!!!!!! Hopelijk kan het binnenkort nog es weer op deze manier. Twas ook wel weer heel fijn je stem eff te horen. Nou zus maak er wat moois van. Ik mis je

    dikke tut deb

  • 21 Januari 2008 - 20:58

    Jacob:

    hey,

    Nou ik heb je site gevonden haha,net al even gechat met je maar ik wou toch even een berichtje achter laten en dan gaan we je trip hier maar een beetje volgen..

    Groetje J&M

  • 06 Februari 2008 - 22:08

    Sietse:

    hee mir

    echt supper mooie foto's en zo
    ik hoopo dat je het supper naar je zil hebt daar nou ik ga weer doei

    gr sietse uit het koude kikkerlandje nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

bruin haar
bruine ogen
bruine huid

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2008

Thuis

18 Maart 2008

Tot snel

17 Maart 2008

laatste dagen

15 Maart 2008

onderwater kaart

15 Maart 2008

14-3

bruin haar bruine ogen bruine huid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 45
Totaal aantal bezoekers 11851

Voorgaande reizen:

03 Januari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: