Wat een top dag, - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu Wat een top dag, - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu

Wat een top dag,

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

28 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

27-2-2008

Vandaag ben ik om 7 uur opgestaan. Heb lekker mijn ontbijtje op bed opgegeten.
Daarna aan het werk. Er stond in de agenda dat ik moest tanks rijden. Maar er waren geen auto’s. Dus ben ik maar tanks gaan vullen. Rond 10 uur liep ik terug naar de duikschool voor een koele douche. Want je staat wel steeds in de zon. Bart stond net met 2 vrouwen te praten. Eén van de twee durfde niet zo goed te duiken. Ze vroegen of er iemand mee kon. Nou en dat was ik dus. We hebben een hele leuke duik gehad. Die vrouw deed het ook best goed. Maar toen we uit het water waren zei ze dat ze niet zo nodig weer wilde duiken. Dus had die andere vrouw geen buddy. Na wat geregel kon ik om 14.00 uur met haar duiken. Weer een super mooie duik gemaakt. We gingen echt opzoek naar kleine dingen. Ik heb veel gezien wat ik nog nooit eerder gezien heb. Om 18.30u mocht ik mee met de nachtduik. Dat was denk ik mijn mooiste duik tot nu toe. We gingen onderwater en daar was gelijk al een hele grote vis. Denk van wel 2 meter. Die heeft ons de hele tijd gevolgd. Na heel lang zoeken heb een kreeft en een krab gevonden. Ook heel veel zeesterren en zo veel murenen heb ik nog nooit gezien. Ze deden de lampen uit. En als je dan met je armen beweegt zie je allemaal lichtgevende stipjes. En nu zagen we zelf sliertjes. Zo prachtig. Op de terugweg vond ik onder een rots een papagaaivis van wel een meter denk ik. Zo groot heb ik die nog nooit gezien. Toen we uit het water kwamen gleed een man uit over het trappetje. Dat was niet zo hip. Dikke snee ik zijn kuit. Je kon het vet zien zei Rob. Dus maar naar het ziekenhuis. Toen we de boot weer op zijn plaats hadden gelegd moesten we terug zwemmen naar de kant. En wat zegt Rob ineens:" Ik hoor dolfijnen". En ja hoor. Prachtig. Dus hebben we daar nog vet lang naar geluisterd. Toen we klaar waren met omkleden hebben we nog even lekker aan de bar gezeten. Was best laat thuis. Er lag er een Pizza voor me klaar. Lekker. Helemaal een top dag dus.

  • 28 Februari 2008 - 12:34

    Gerda:

    Jeetje, wat een grote vissen, ik wist niet eens dat erk zulke grote vissen bestonden. En dan die dolfijnen.... geweldig dat jullie die nog zagen!!
    Ik lees nog steeds met veel plezier je verhalen.
    Geniet nog maar!!

    Groetjes, Gerda.

  • 28 Februari 2008 - 15:35

    Paul:

    Je maakt het me wel moeilijk hoor als ik dat allemaal lees wil ik wel direct naar je toe en ook duiken Natuurlijk heb ik ook wel mooie dingen en vissen gezien maar zo als jij het beschrijft krijg ik er direct zin in.
    En natuurlijk Dolfijnen ben je niet meer het water in gegaan want dat is ook heel mooi om samen met hun te zwemmen.

    Weer een prachtig verhaal hoo Groet Paul

  • 28 Februari 2008 - 16:13

    Wierd:

    wat leuk om te horen dat je zoon leuke dag hebt gehad. we moeten maar eens met zun tweeen op verkantie naar bonaire denk ik. wil die mooie dingen ook wel eens zien haha.

    kus

  • 28 Februari 2008 - 17:32

    Ria:

    LeukLeukLeukLeuk!!

    Mooie verhalen hoor! Tof ook, dat je elke duik weer wat anders moois tegenkomt. Dan blijft het een uitdaging om weer te duiken!

    Nou meid, geniet nog even!! :D

    kus!

  • 28 Februari 2008 - 18:33

    Anne:

    Hee, leuke foto zeg!! :D Volgens mij ben jij wel happy daar op bonaire haha!
    x Anne!

  • 28 Februari 2008 - 22:59

    Grietje:

    Hoi Mirjam.

    Nou dat is zeker een top dag geweest. Zoveel dingen tegelijk. Denk je dat je Bonaire onderwater hebt gezien, kom je op 1 dag allemaal dingen tegen die je nog niet eerder hebt gezien. En wat een super leuke foto, past helemaal bij het verhaal. Ben echt super blij voor je dat je het zo naar je zin daar hebt.

    Groetjes, Grietje

  • 29 Februari 2008 - 08:21

    Ida:

    Inderdaad, een dag met een gouden randje.
    Maar eh...wat denk je van: bloemkool met draadjesvlees, rode bietjes met een gehaktbal, Paul's gebakken aardappeltjes of zuurkool met een speklap bij Trieneke?
    Kortom, krijgen we jou deze kant nog wel weer op?
    Hé geniet nog maar even volop van al dat moois daar.
    En zolang het kan: lekker chillen op de Antillen.
    Leuke foto's, grappig ook die vieze kleurtjes van dat gebak. Maar "happy" is helemaal erg leuk en veelzeggend. Dikke kus van mij, liefs Ida

  • 29 Februari 2008 - 09:40

    Debora:

    Heej zus

    Dus weer genoeg beleefd. Mooi man. Volgens mij heb je daar haast elke dag wel een top dag. Echt super. Wat mooi dat je weer dolfijnen hebt gehoord en dat je bij heel veel duiken weer iets nieuws ondekt in zee. Helemaal toppie dacht ik zo. Nou maak er weer wat moois van de komende dagen. ik mis je.

    love you xdeb

  • 01 Maart 2008 - 11:17

    Fredy:

    Wat weer een mooie dag. Dat is toch genieten,ja. Wat zijn het toch mooie opnamen van Bonaire, de onderwater foto's vind ik prachtig. Vooral die grote vis met dat duikpak aan. Dat is de mooiste. Nog eventjes en je komt weer terug naar ons kouwe kikkerlandje. Het stormt en regent vanaf gisteravond, ba.
    Geniet nog maar even van de prachtige omgeving en het lekkere zonnetje.
    lieve groet
    fredy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

bruin haar
bruine ogen
bruine huid

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2008

Thuis

18 Maart 2008

Tot snel

17 Maart 2008

laatste dagen

15 Maart 2008

onderwater kaart

15 Maart 2008

14-3

bruin haar bruine ogen bruine huid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 11846

Voorgaande reizen:

03 Januari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: