25 jan. 08 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu 25 jan. 08 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu

25 jan. 08

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

25 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam


Vandaag heb ik weer een hoop beleeft.
's Morgens eerst naar Windsock. Dat is een duikplek van wannadive met een bar erbij. Onderweg naar Windsock kregen Fred en ik een lekke band met de auto. Dus die hebben we gelijk laten maken. Toen we er waren, bleek dat de koelkast het niet deed. Dus moest ik hem schoon maken. Toen ik daar mee bezig was kwamen er 4 mannen. Ze waren het niet eens met de vergunning om daar drinken te verkopen of zo. Ik snapte er niet veel van. Maar ik moest wel mijn aanvraag van mijn verblijfsvergunning laten zien. Fred en ik kwamen er niet uit met die mannen. Dus Roeland kwam langs. En het einde van het verhaal is dat we Windsock (tijdelijk) moeten sluiten. Zo raar. Want volgens Roeland klopten alle vergunningen. Maar goed. Dus wij naar Eden. (de duikschool) Ik mocht mee met een duik. Daar was ik wel blij mee. Want ik kon eigelijk vandaag, morgen, overmorgen en zondag niet duiken. Omdat ik andere dingen moest doen. Maar dus toch nog een topduik gemaakt. Om 17.00 uur moest ik haasten naar de hut (waar ik slaap) want ik had bar dienst. Was erg leuk achter de bar. Leuke mensen. En lekkere drankjes. Haha. Om 20.00 uur deden we de bar dicht. Even gedouchd. En uiteten. Na het eten zijn we met z'n 4tjes wezen bowlen. Was super gezellig. Nu zit ik op mijn bed, en ben ik heel moe. Moet morgen weer om 7 uur uit bed.

Het is bij jullie nu 10 over 5. nog even lekker slapen dus. Of werken he mama.

Dikke kus

  • 25 Januari 2008 - 06:57

    Ida:

    Never a dull moment.

  • 25 Januari 2008 - 06:59

    Ida:

    Heb je nog nieuwe foto's?
    hvj, Liefs!

  • 25 Januari 2008 - 07:07

    Paul:

    Nou dat was ook weer wat. Ze passen de regels aan wanneer hun dat utkomt nu maar hopen voor de duikschool dat het snel weer in orde is. Maar mooi voor je dat je weer heb kunnen duiken. Heb je mijn mailtje nog gelezen op de MSN verstuurt van Ida haar account. Bkijf genieten hoor want dat is het belangrijkste

    Dikke kus Paul

  • 25 Januari 2008 - 11:43

    Ria:

    Hee meiske

    Wat leuk dat je zo vaak een verhaaltje schrijft!! :D:D
    Ben blij om weer positieve geluiden te horen! Klinkt leuk allemaal, dat je ook bardiensten draait enzo! :)
    Wat leuk ook dat je die duik nog hebt kunnen maken! Want daar kwam je toch voor.. ;)

    Maak er wat van, succes vandaag! (ben je niet te brak? ;))

    Hoor snel van je!

    kus!


  • 25 Januari 2008 - 21:16

    Anne:

    Hai Mirjam! :)

    Blij te lezen dat het goed met je gaat, dat je toch gelukkig bent en leuke dingen doet op Bonaire, ondanks die nare dingen die je zondagnacht had meegemaakt.. ! Vind ik echt super knap van je, dat je gewoon blijft genieten!!
    Je schrijft lekker veel verhalen zo, echt leuk te lezen wat je allemaal doet meid!
    Lekker blijven genieten en veel plezier nog!

    Tot snel !!
    Kus van Anne!

  • 26 Januari 2008 - 11:16

    Oma Bladt:

    Hoi lieve Mirjam,
    Wat hoor ik toch allemaal over je? Je beleeft wel heel wat daar in Bonaire. Ben heel blij dat je je belangrijke spulletjes terug hebt en dat je zo dapper weer verder gaat. Je beleeft ook heel veel mooie dingen hé? Ben super trots op je. Maak er verder nog een fijne tijd van en geniet.
    Dikke knuffel, veel liefs Oma Bladt

  • 26 Januari 2008 - 11:40

    Oma Bladt:

    Wat ik nog vergeten was te zeggen:
    Debora houdt mij goed op de hoogte, ze leest mij jouw mailtjes voor wat ik heel fijn vind natuurlijk. En nu bij jouw ouders heb ik alles van je gelezen. Je weet dat ik veel van je hou.
    Veel liefs van je oma

  • 26 Januari 2008 - 15:35

    Matthieu:

    Wouw je beleeft wel vette dingen Mirjam!!!! Nou ja gun het je ook echt wel!! Wil daar ook wel heen:P

    Nou he het beste nog he en veel plezier!!!!

  • 26 Januari 2008 - 16:14

    Debora:

    zus

    ik zie je nu online op msn maar hij doet het verdorie niet! Echt balen. 1e keer dat ik je tref om deze tijd en nou lukt het niet. Ik snap ook totaal niet waarom het niet lukt. Nou ja volgende keer beter. Maar hoe is ie? Je hebt nu zeker eff pauze ofzo. Of ben je vanmiddag vrij? He geniet ervan we skypen!!!!

    Tut deb

  • 27 Januari 2008 - 10:48

    Trieneke:

    Wat leuk deze pagina leuk om zo een beetje te volgen wat je allemaal beleeft en jij krijgt nu ook allemaal nieuwtjes van ons natuurlijk .
    Wat een geluk dat je veel van je spullen weer terug hebt meid en wat een heftige ervaring .
    Goed van Wierd he dat hij geslaagd is we zijn hier allemaal erg trots op hem ,zoals we ook trots zijn op jou dat je het daar zo goed redt knap hoor.
    geniet van al het moois dat je daar ziet en beleeft tot gauw dikke kus trieneke

  • 27 Januari 2008 - 12:04

    Ria:

    Wat een toffie nieuwe foto's ook! Vooral die bierfoto's zijn erg charmant ;)

    Hahaha ziet er supermooi uit meis!!

    Kus!

  • 27 Januari 2008 - 20:05

    Tryntsje:

    he meisje
    ben je al een beetje bruin hoorde dat het daar allemaal goed gaat van je vriend en trieneke heb vandaag voor het eerst je weblog gezien haha wat ontzettend mooie foto's een echt avontuur daar vooral die foto's onder water wat mooi.hier ook nog een leuk nieuwtje chris heeft promotie gemaakt tot 1e stuurman dus zijn volgende reis wordt ook spannend:)
    he we denken aan je en geniet van je reisjes onder water liefs Tryntsje

  • 27 Januari 2008 - 20:21

    Chris:

    He,

    alles goed hier wel aardig we zijn druk met het huis, is al bijna klaar.
    Ondertussen zijn we nog bezig met een motor kopen maar T heeft last van haar rug dus is de keuse wat beperkt.
    de foto's zien er goed uit het is daar vast wel goed uit te houden zo.

    tot snel groetjes Chris

  • 28 Januari 2008 - 12:51

    Simone:

    Hallo Mirjam!!

    Super mooie foto´s hoor!!
    Zo te zien en te lezen heb je het wel naar je zin. Hoop voor je dat de zaken toch snel rond zijn, en dat windsock snel weer open mag.

    Hoop voor je dat je snel weer de mee kan duiken.

    Liefs je nichie simoon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

bruin haar
bruine ogen
bruine huid

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2008

Thuis

18 Maart 2008

Tot snel

17 Maart 2008

laatste dagen

15 Maart 2008

onderwater kaart

15 Maart 2008

14-3

bruin haar bruine ogen bruine huid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 11848

Voorgaande reizen:

03 Januari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: