Karnaval - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu Karnaval - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu

Karnaval

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

04 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Zaterdag moest ik tot laat werken. Ik moest helpen met flessen vullen. Al leek het er meer op dat ik mee moest helpen om flessen leeg te maken (bierflesjes) haha. We hebben dit weekend 60 duikers extra. Dus zeg maar gerust: gekkenhuis. Ze zijn er ook maar 3 dagen. Dus ze duiken als een malle. Ja en dan hebben wij genoeg tanks te vullen. Rond een uur of 9 zijn Jeff en ik wat gaan eten bij een andere duikschool. Zij hebben bij de duikschool helemaal een uitgebreide eetgelegenheid. Ik had PIZZA. Lekker. Jeff had iets met inktvis. Ook even geproefd. Best lekker. (zo heb ik van de week ook kokosnoot geproefd.) Daarna zijn we weer door gegaan met tanks vullen. Na een paar uur geslapen te hebben zijn Jeff en ik naar het vliegveld gegaan om de nieuwe stagiere op te halen. Nicole heet ze. En om 4:15 was ze geland. Toen we haar naar de hut hadden gebracht, ging Jeff weer naar de duikschool tanks vullen. Arme jongen.

Helaas ging de wekker vandaag al weer vroeg. Ik heb een duik gemaakt met Linda. Die vrouw waar ik van de week al eerder mee had gedoken. Prachtige duik gemaakt. Heb een hele grote schildpad gezien. Nou ja heel groot. Best groot. Haha. Ook veel andere mooie vissen en zo. Maar jullie hebben de foto’s wel gezien. Zo mooi is het hier dus. In de middag heb ik Nicole een beetje een rondleiding gegeven bij de duikschool en zo. Daarna hebben we lekker gesnorkeld. Rond een uur of 3 zijn we naar de hut gegaan om ons klaar te maken voor karnaval. Haha. Even douchen en zo. Maar wat een feest zeg dat karnaval. Mooie mensen verkleed. Veel vage muziek van hier. Veel Polar(bier). En de hele wannadive crew (met een slokkie op). Super gezellig. Ik denk dat de foto’s voor zich spreken.

Morgen weer een nieuwe week. Dan is het alweer maandag. En duurt het nog maar 6 weken en 1 dag. En dan moet ik alweer naar huis. Denk wel dat het heel erg wennen word om weer thuis te zijn. Fietsen door de regen, elke dag naar school, niet meer lekker leren in het zonnetje.
Maar er zijn veel meer dingen waar ik wel naar uit kijk.

Ik laat snel weer wat van me horen. Groetjes daar.

KUS

  • 04 Februari 2008 - 07:05

    Ida:

    Hallo daar,

    Mijn eerste vraag natuurlijk: heb je een nieuwe bikini? Wat ben je al lekker bruin geworden. Het ziet er weer super uit op de foto's. Lekker feesten met carnaval maar eh.. niet te veel polar (dat is toch bier?)
    Veel liefs van mij. We skypen dinsdag.

  • 04 Februari 2008 - 07:51

    Debora:

    heej

    Jeetje wat een feest zeg. Wat een prachtige mensen daar he. Lief hoor dat jij nicole zo goed opvangt. En idd de foto's zijn prachtig. Het geeft een goed beeld van de prachtige dingen die jij daar ziet. Lekker feeste

    xdeb

  • 04 Februari 2008 - 11:37

    Claire:

    Hey Mirjam

    (Radio FunX is een jongerenzender in Nederland. Iedere dag hebben wij een rubriek waarin we met een Nederlander in het buitenland bellen om te vragen wat daar het nieuws is en ook om te horen hoe het is om buiten Nederland te wonen. Het lijkt ons erg leuk je te bellen. Het gaat om een telefonisch gesprek rond 18.10 uur en dat zal ongeveer 5 minuutjes duren. Lijkt het jou misschien leuk om over het nieuws uit Curacao en óók jouw ervaringen in Curacao ivm Carnaval te kletsen? Of ken jij iemand anders van wie je denkt dat ie dat leuk vindt om te doen? Ik hoor het graag van je.

    Alvast heel erg bedankt.

    Groetjes, Claire

  • 04 Februari 2008 - 15:56

    Jan Willem:

    he allerliefste zusje van me
    ik laat ook weer eens van me horen
    zo te lezen en te zien aan alle foto,s
    heb jij het daar wel naar je zin.
    echt leuk om tezien hoe je het daar
    zo naar je zin hebt.erg mooie foto,s
    trouwens die van onder water.
    wat veel soorten vis zeg.
    ik hoop je zeer binnen kort nog
    weer ff tespreken.ik ben erg benieuwd
    wat je allemaal beleefd hebt.
    een hele dikke kus van mij
    en tot skype.

  • 04 Februari 2008 - 19:13

    Ria:

    Hoooooi!

    Leukleukleuk om jouw verhaaltjes te lezen!
    En die foto's zeggen ook meer dan 100 woorden haha! Ziet er super uit zeg! In ieder geval warmer dan hier! :(
    Hahaha je moest eens weten hoe het hier geregend heeft vorige week haha ;)

    Doet me goed om positieve geluiden te horen zeg! Ben echt blij dat je op je plekje bent daar, en zulke prachtige dingen om je heen ziet!!

    Lees ik het goed? Begin je al met aftellen? Niet doen joh, genieten moet je! :P

    Aftellen doen wij wel voor je, tot je weer thuis bent.

    Geniet ervan pop!

    Dikke kus van mij

  • 05 Februari 2008 - 08:04

    Je Hartvriendinetje:

    Heeeey bepje echt mooie foto's hoor!!
    En lekker bruin!!!
    Ik ben blij dat je het daar naar je zin hebt maar ben ook heeeeeel blij dat je binnenkort weer lekker thuis komt!!
    Mis je wel hoor!! Maar Geniet er nog maar even lekker van en drink er maar 1 op mij hahaha heeeeeeeeeeel veeel liefs je hartsvrindin sjoukje
    PS Doe je voorzichtig nog eventjes Xxxxxxxxxxxxxx hou van je en we bellen volgende week even!
    Oja kan ik nu ook wel even vertellen!
    Heb een huisje nouja een flatje. In de trisken erg leuk! ruimer dan de hooizolder! En ik ga binnen kort al naar bijlen! Ook erg veel zin in nou Pop noog Veel plezier XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Mij

  • 05 Februari 2008 - 14:31

    Anne:

    Ha die Mirjam! :)
    Als ik die fotos zo zie, ben jij echt al poepie bruin he!! Ben jaloers... haha! Hier in Nederland worden we nog niet echt bruin. Regen regen regen. Je kent t wel.
    De tijd vliegt wel zeg, nu nog maar 6 weken.. geniet er nog maar keihard van, want voor je het weet zit je weer in het vliegtuig terug!! Geniet van je heerlijke leventje daar :)
    Weet je nog dat je me een flesje wijn had gegeven met Sinterklaas? Die bewaar ik tot jij weer thuis bent, bedacht ik laatst, dan drinken we 'm lekker samen leeg!! Op jouw thuiskomt :)

    Maar voor nu eerst nog veeel plezier!!!! Word nog maar veel bruinerrrrr!

    Dikke kus,
    Anne!


  • 05 Februari 2008 - 16:45

    Marja:

    Hallo Mirjam,
    Alles goed met je? zo te lezen heb je het wel naar je zin gelukkig.
    Het is hier inderdaad .....weer, het waait en regent weer eens, maar dat is in dit kikkerland inmiddels normaal.
    Kikkers in het toilet gelukkig nog niet
    Wat een kleurrijke bedoening met dat carnaval al dat groen en die papegaaien in die struik leuk gedaan.Viert de gehele bevolking carnaval of is dat ook verschillend net als hier.
    Grote groep duikers hebben jullie waar komen die mensen vandaan?Krijgen die daar les of komen zij voor vakantie.
    Nou ik kap weer effe hoop je gauw weer te mailen.

    Liefs en groetjes,

    Fred,Mar,Tirza en Lois.




  • 06 Februari 2008 - 09:00

    Gerda:

    Mooie foto´s enne..... Wat ben jij bruin zeg!!!!!

  • 07 Februari 2008 - 20:55

    Debora:

    Heej zus

    Alweer prachtige foto's erbij ja. Mooi hoor. Maar eh van harte gefeliciteerd met je grote broer he. Jij drinkt er vanavond vast wel eff 1 op zijn 25e verjaardag of niet dan.

    xdeb

  • 08 Februari 2008 - 16:35

    Ida:

    Als ik het goed heb zit je dit week-end alweer op de helft van je stage.
    Waar blijft de tijd? Reken er maar op dat het nu snel gaat. Maak er nog maar wat moois van in de 2e helft.
    liefs van mij

  • 08 Februari 2008 - 21:10

    Ria:

    Hey toetje-meisje-popje :D

    Ik was vanmiddag aan het klussen aan het programma voor de esta's morgen, en moest opeens aan je denken, haha! Had het tof gevonden als je er bij was geweest. Maar ben zooo blij dat je meegaat op NPK! :D Heb er echt alweer zin in!!

    Ben je nu al op de helft?? Jeetje, de tijd gaat écht snel inderdaad!!
    Ben echt blij te lezen hoe leuk je het hebt. En de foto's zijn echt supermooi! Doet me alleen pijn aan m'n ogen om te zien hoe bruin je bent hahaha! Dat wordt nog wat, ik draag alleen nog maar lange broeken en lange mouwen als ik naast je loop hoor :P

    Hey popje ik doe snel nog eens een berichtje!

    Oh enne, hoe zijn de toetjes daar? :P

    Haha dikke kus!

  • 09 Februari 2008 - 12:51

    Wietske.:

    Hoi Mirjam

    Heb net je verhaaltje weer gelezen. Wat een verschil in kleur van (gezicht) tussen jou en Nicole zeg! Zij heeft nog even zon voor de boeg hoop ik voor haar.
    Wat een "boffert" ben je zeg,dat je toevallig het carnaval daar meemaakt.
    En die kleuren en blije mensen, dat is in het zuiden van ons land wel anders denk ik.Ben daar nog nooit geweest, maar ik denk dat, omdat het gewoon ook koud is hier.
    Ik kan zien dat je het nog heeeel erg naar de zin hebt, geniet nog van al dat moois daar.
    Gr Wietske.

  • 10 Februari 2008 - 17:38

    Ria:

    hey mop.

    msn viel gister weg, en kreeg 'm ook niet meer aan de praat. Vandaar dat ik zomaar opeens weg was!

    Maar ik moest aan onze zeiltocht denken, omdat je zo zielig naar je vinger zat te kijken gister :P In de cam.

    Haha. Nou meid, spreek je snel weer!

    Lover you, kuss!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

bruin haar
bruine ogen
bruine huid

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2008

Thuis

18 Maart 2008

Tot snel

17 Maart 2008

laatste dagen

15 Maart 2008

onderwater kaart

15 Maart 2008

14-3

bruin haar bruine ogen bruine huid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 11846

Voorgaande reizen:

03 Januari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: