9 en 10 feb. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu 9 en 10 feb. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu

9 en 10 feb.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

11 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Gisteren gingen er een hoop mensen weg. Ook Arend Jan, de vriend van Mirjam. Super aardige jongen. Hij heeft veel onderwater foto’s van me gemaakt. En Mireille de stagiere van de hut. Ik heb haar naar het vliegveld gebracht in de hut auto. (die gekleurde bak die ik ook wel op de foto heb gezet). Het hotel zat vol met een groep vrienden die hier elk jaar terug komen. Die groep ging ook weg. Erg jammer. MAAR ze hadden een hoop eten, drinken en hele lekkere wijn over. We hebben echt heel veel gekregen. Later kwamen Ben en Sara naar me toe met een waterkoker, en een doos vol eten en drank. (Sara deed ook de dive master opleiding bij wannadive, heb veel met haar gedoken en zo). Ik wist niet zo goed wat lekker was bij die drank, dus ik weer naar hun toe. Ze moesten erg lachen om mijn vraag.(wat ik door die drank moest doen) Ben kwam uit zijn kamer lopen en vroeg, wil je ook een nieuwe telefoon. Nou dat wou ik wel (want met dat rot ding van Wierd kan ik niet omgaan) Hij is echt super mooi. En er zat nog 32 gulden beltegoed op.

Vandaag was mijn vrije dag. Ik heb gedoken met Sall en Paddy. Tussen de middag heb ik bij hun wat gegeten. Heerlijk kip en sla op brood. En daarna weer een duik gemaakt. We hebben er echt een super leuke dag van gemaakt.

Nu zit ik in mijn 4e bed hier. Haha ben gisteren weer verhuisd. Slaap nu bij Nicole op de kamer. Is erg gezellig. Heb nu echt een mooi eigen plekje gemaakt. Met al mijn kaartjes boven mijn bed. Helemaal leuk.

Morgen is het al weer maandag. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Maar het wordt vast weer een mooie dag.

Tot snel Groetje Mirjam

  • 11 Februari 2008 - 08:08

    Paul:

    Nou dat klink weer allemaal hartstikke goed. Wat geweldig dat je allemaal eten en drank heb gekregen dat komt vast wel op denk ik. En de telefoon wat geweldig aardig van die mensen,zo zie je maar er zijn ook nog wel aardige mensen op de wereld die niet van jouw willen weg pakken. Geniet nog maar even van al dat lekkers en mooi's voor je het weet zit je weer thuis bij de kachel en wil je waarschijnlijk graag weer terug naar dat heerlijke warme en mooi eiland,

    Dikke kus en ik zie uit naar het volgende verhaal Paul

  • 11 Februari 2008 - 09:26

    Fredy:

    Hoi Mirjam,
    Dat is me wat, jij daar in dat verre land. Van schrik moest ik even wachten en bijkomen van je verhalen, voor ik een reactie kon geven.
    Wat goed van jou, dat je daar je stageplaats hebt uitgekozen.
    Alles wat je daar meemaakt kun je in je "rugzak" doen en als een bijzondere levenservaring meenemen in je verdere leven.
    Even over het duiken, hoe anders zal het daar zijn, met al die prachtige kleuren, daar zullen de nederlandse wateren met hun inhoud wel heel erg, grijs en grauw bij afsteken.
    De foto's en de video's zijn zo mooi en samen met je verhalen, maakt het één geheel. Wat een mooie web-site.
    Lekker van genieten de komende weken, want dit komt nooit meer terug.

    lieve groet,
    fredy

  • 11 Februari 2008 - 18:00

    Tryntsje:

    he lieve als eerste harstikke lief dat je aan mijn verjaardag dacht ik heb geprobeerd terug te smsen maar dat mislukte steeds
    verder zien je foto's en zijn je verhalen weer super je kijgt van jou echt de vakantie kriebels, had je gehoord dat c en ik een motor hebben gekocht een rodvind je wel wat denk ik he meis totgau t schiet al op gaat dan best wel snel he naja doei doei kus tryntsje

  • 11 Februari 2008 - 20:03

    Debora:

    heej zusje

    Leuk dat je eff weer een verhaaltje hebt geschreven. Vervelend hoor al dat afscheid nemen!!! Eerst nicole opvangen en nu weer anderen weg brengen naar het vliegveld. Het gaat maar door met al die gemengde gevoelens. Gelukkig vermaak je je daar nog steeds prima. Lief zeg dat je al die spullen hebt gekregen. Zelfs een telefoon jeetje. nou lekker koese in je vierde en hopelijk laatste bedje!!
    Geniet van alles!!

    Xdeb

  • 11 Februari 2008 - 22:39

    Anne:

    He Mirjam!! Weer blij te lezen dat t goed met je gaat :) Alweer verhuisd haha! Je bent er maar druk mee!
    Hier ook alles prima, het is hier nu ook echt lekker weer! Het zonnetje schijnt echt heerrlijk! Het lijkt wel zomer! :D
    Volgende week gaan we op familieweekend, echt jammer dat je er dan niet bij bent.. ! Ik zal je erg missen!
    Nou lekker slapen in je nieuwe bedje en nog heel veel plezier meid!
    Veel liefs, Anne!

  • 12 Februari 2008 - 07:08

    Ida:

    Hoi meiske,
    Nou je nieuwe stekkie ziet er gezellig uit met al die kaartjes boven je bed. Het is maar te hopen dat je hier kunt blijven. Leuk om je verhaal weer te lezen, al had ik zondagnacht allemaal al gehoord. Ik blijf het leuk vinden om regelmatig even je site te lezen en de foto's te bekijken. Fijn hé voor Wierd dat hij zijn motorrijbewijs heeft gehaald.
    Even een reactie voor Tryntsje: de sms jes beantwoorden van Mirjam lukt bij mij ook niet. Het lukt wel als je gewoon een nieuw sms je stuurt (dus niet op beantwoorden) Beetje vreemd!!
    Voor de komende 5 weken: nog maar lekker chillen op de Antillen.
    Dikke kus en een warme knuffel uit een zonovergoten Drachten

  • 12 Februari 2008 - 21:33

    Wierd:

    jammer he om steets afscheid te nemen. al die verkantie gangers die weer naar huis gaan. wel erg leuk dat je die dingen gekregen hebt. hebben ze je toch wel heel aardig gevonden toch. hoop dat je een beetje aan dat bed kan wennen. maar ik heb ook nog een plekje in mijn bed over ;). gelukkig en je al over de helft.

    hou van je hoop dat we snel weer bellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

bruin haar
bruine ogen
bruine huid

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2008

Thuis

18 Maart 2008

Tot snel

17 Maart 2008

laatste dagen

15 Maart 2008

onderwater kaart

15 Maart 2008

14-3

bruin haar bruine ogen bruine huid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 11849

Voorgaande reizen:

03 Januari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: