12 februari - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu 12 februari - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu

12 februari

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

13 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen ben ik om 7 uur opgestaan. Om kwart voor 8 ben in naar de duikschool gelopen. Toen ik daar aan kwam ben ik gelijk gaan tanks vullen. Rond een uur of half 9 ben ik langs alle Wannadive locaties gereden om tanks te halen en te brengen. Dit vind ik erg leuk om te doen. Zo zie je nog eens wat van Bonaire. Kwart over 9 was ik terug. En ben ik weer tanks gaan vullen. Ook dit is erg leuk om te doen, want je staat lekker in het zonnetje. En er komen vaak mensen langs die even een praatje maken. om 12 uur was ik vrij. Snel Nicole even gesmst dat ik vrij was. Want we hadden afgesproken om nog even te zonnen op het strand. Rond 2 uur zijn we terug gegaan naar de hut om even te douchen. Na een lekkere frisse douche zijn we naar de winkeltjes gegaan. We hadden een ijsje gehaal ook voor Rob (instructeur van de duikschool) want die was aan het werk in City. Hij vertelde dat hij aan het wachten was op Balkenende. Haha. We moesten wel even lachen. Maar hadden toch besloten om even te wachten zodat wij hem ook even konden spotten. En ja hoor daar kwam hij aan. Maar zo snel als hij kwam zo snel zat hij ook al in een busje. Maar even later kwam hij eruit en begon hij helemaal tegen me aan te lullen. Hij vroeg ben je hier op vakantie. Dus ik heb het hele verhaal maar even gedaan. Nicole zei al dat ze met hem op de foto wou. Dus heb ik dat even gevraagd. Ik dacht bij mezelf, dan ben ik ook wel gek als ik niet met hem op de foto ga. Hij vroeg wil je een leuke of serieuze foto. Haha hij was best wel aardig. Nou toen hij weg was zijn we lekker gaan winkelen. Helemaal leuk. (toch voelt het niet helemaal goed dat ik met hem op de foto sta. Niet echt diegene waar ik op stem, zeg maar). Maar het was wel een hele belevenis. Om 17.00 uur moest ik de bar doen. Er waren niet veel mensen. Eerst allen Jeff. Maar hij ging rond 18.00 uur Roeland ophalen van het vliegveld. Want die zou landen. Maar Roeland had 2 uur vertraging. Later kwamen er toch nog wat mensen. En werd het nog gezellig ook. Na de bar dienst heb ik lekker witte bonen in tomatensaus gegeten. En heb ik de was even gedaan. Helaas zitten er vlekken in mijn kleren die ik er niet meer uit krijg. Is echt jammer. Vanavond ga ik lekker vroeg op bed.

Tot de volgende keer KUS Mirjam

  • 13 Februari 2008 - 06:53

    Stien:

    nou je maakt wel wat mee, heeft balkenende ook gedoken in zn pak? en altijd de zon dat wil ik ook!
    geniet er maar lekker van, vlgs mij kan je ook al aftellen of niet?

    groetjes

  • 13 Februari 2008 - 07:01

    Ida:

    Het is toch niet te geloven wat jij allemaal mee maakt daar. Nu ook nog met de baas van Nederland op de foto, toch stiekum wel heel leuk!! Jullie zijn een mooi koppeltje. We kunnen jouw dagboek wel in boekvorm uit gaan geven.
    Liefs Ida

  • 13 Februari 2008 - 10:01

    Marga:

    Dat is niet mis, dat Balkenende met jou op de foto mag. Als minister-president maak je maar leuke dingen mee ;-)

    Op hem stemmen is weer een ander verhaal, maar als je in het stemhokje staat komt hij het vast niet controleren.

    Het einde van jouw 10 weken komt al weer een beetje in zicht, maar volgens mij kost het niet zoveel moeite om het vol te houden?

    Wat zul je allemaal nog meer meemaken; ik ben benieuwd!
    groetjes,
    Marga

  • 13 Februari 2008 - 11:17

    Grietje:

    haha wat grappig, jij met balkenende.
    en wat leuk dat hij even een praatje met jou maakte.

    nog een fijne week, groetjes, Grietje

  • 13 Februari 2008 - 13:16

    Aniek:

    Lieve mirjam

    Ik vind jou lief maar mis jou wel. Maar Mirjam ik heb mijn tekeningen opgehangen die blub tekeningen. Op mijn kast. Vind je het leuk op bonaire? Ik mis jou wel. Maar mirjam, milan geef ik een dikke kus voor jou.

    knuffel en kus aniek

  • 13 Februari 2008 - 13:21

    Debora:

    Heej zus

    Wat grappig dat je balkenende tegenkwam ja. Toevallig dat je deze middag vrij was! Wat deed hij eigenlijk op bonaire? Fijn dat je even weer een verhaaltje hebt getypt. Zijn we weer helemaal op de hoogte. Geniet van alles

    xdeb

  • 13 Februari 2008 - 17:57

    Stefan:

    Hee die Mirjam!!

    Wat een verhaal weer! Jij maakt heel wat mee!! Wie kan nu zeggen dat ie op de foto is gekomen met Balkenende!
    Als er al iemand is die op de foto is gekomen met Balkenende, kan jij diegene altijd nog weer overtroeven door te zeggen dat jij op de foto staat met Balkenende op Bonaire!!!
    Maar volgens mij heb jij daar de tijd van je leven! Geniet er maar lekker van!

    liefs,

    Stefan

  • 13 Februari 2008 - 21:48

    Paul:

    Die Balkenemde mag maar blij zijn dat hij met mijn dochter op de foto mag. Dat kan hij dan mooi in zijn plakboek plakken want het is een uitzondering dat dat mogelijk is. Het is wel heel geweldig dat hij daar een speciale reis voor gemaakt heeft helemaal naar Bonaire.
    Hij was vast heel trots dat dit kon.
    Ben benieuwd wie zijn voorbeeld gaat volgen.

  • 14 Februari 2008 - 17:46

    Anne:

    Hee Mirjam!
    Net gesproken op msn, maar wilde toch even reageren op je fotomomentje met Balkenende: geweldig haha! Best een leuke foto, hij staat er ook wel tof op! Jammer dat ie nog in pak is, op Bonaire kan ie toch ook wel in een hippe zwembroek haha! :D
    Nou, tot snel meid!!
    x Anne!

  • 14 Februari 2008 - 19:50

    Elvira:

    Hoi Mirjam,

    Leuk om jou en mijn dochter op de foto te zien met zo'n wijze man. Bedankt dat je Nicole zo goed hebt opgevangen.
    Genieten jullie nog maar lekker samen. Jammer dat wij je straks niet meer zien in april.

    veel plezier Elvira

  • 15 Februari 2008 - 21:53

    Wierd:

    Wat leuk zeg op de foto met Balkenende. erg leuk ook om je verhaal weer te lezen. hoop dat de laatste 4 weken en 4 dagen.
    hvj

  • 15 Februari 2008 - 22:57

    Jan Willem:

    he aller liefste zusje

    aller eerst wil ik je weer vertelen dat
    ik je mis em elke dag aan je denk.erg leuk zeg met balkenende op de foto
    wie had dat durven denken.
    met de baas van het land echt lachwekend
    vertelde hij ook nog wat over zich zelf.
    sta je elke dag flessen tevullen of zijn er ook werk dagen dat je wat anders doet.
    en hoevaak in de week duik je eigenlijk.
    zodra je hier bent wil echt alles van je
    weten en moet ik je echt wat vaker uitnodigen voor een lekker bakie of met de wii.nou liefste zusje tot skype.
    ik hoop snel.

    groetjes en heel veel kusjes je broer;)

  • 16 Februari 2008 - 10:08

    Ida:

    Dag meiske,
    Nog even een snel berichtje want ik denk dat mijn lap-top er het hele week-end uit ligt. Vandaag komt er een computer deskundige uit Amersfoort en die gaat em hopenlijk repareren. Hij haalt er van alles af en zet er weer van alles op. Dus dat betekent voor ons: een week-end niet mailen, msn-en of skypen. Ik sta nu op het punt om weg te gaan, ga een dagje met Gerda naar Groningen. Altijd gezellig en lekker!! Ik wens jou ook een goed week-end. Maar er wat van zolang het kan. Wij wachten hier wel op je.
    Hvj, dikke tût!! Ida (mama)

  • 17 Februari 2008 - 12:48

    Oma Bladt:

    Hoi meisje

    Ook weer eens een babbeltje van je oma. Tjonge jonge wat maak jij daar wat mee zeg. Wat heb jij daar toch een fijne tijd, als ik het zo hoor. Mensen die vetrekken en je allemaal lekkere dingen geven, plus een mobieltje met beltegoed. Maar het spreekwoord zegt "wie goed doet goed ontmoet'
    En wat zie jij veel mirjam. Veel dolfijnen en zelfs een zeepaardje. En als klap op de vuurpijl sta je zomaar met de hoogste baas van nederland te praten. Onze minister president nog wel. Moet toch ook niet gekker worden, straks sta je nog met onze koningin of Willem Alexander te babbelen. Maar allemaal dingen voor je herrineringskoffer. De tijd schiet ook al weer aardig op he, nog ruim 4 weken. Je kunt nu aftellen ook weer fijn he. Lieve meid geniet nog van alles, want voor je het weet ben je weer in ons koude kikkerland.

    dikke knuffel en veel leifs Oma Bladt

  • 18 Februari 2008 - 03:24

    Ria:

    Heey meid weer een heel verhaal! Maar wat toff!!!

    Ik wist idd dat Balkenende naar de Antillen zou komen, en heb nog aan je gedacht. Maar dat je met hem op de foto zou, haha! Dat had ik niet verwacht!

    Goed om te horen dat je plezier hebt in je werk! Kan me idd wel voorstellen dat het leuk is om een beetje over het eiland te cruisen om tanks te halen en te brengen!

    Heb je tomatensaus in je kleren gemorst? Zonde! Haha en hoe is het met je kussenslopen?

    kus ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

bruin haar
bruine ogen
bruine huid

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2008

Thuis

18 Maart 2008

Tot snel

17 Maart 2008

laatste dagen

15 Maart 2008

onderwater kaart

15 Maart 2008

14-3

bruin haar bruine ogen bruine huid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 11849

Voorgaande reizen:

03 Januari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: