17 feb 2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu 17 feb 2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van mirjam875 - WaarBenJij.nu

17 feb 2008

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Mirjam op Bonaire deel 1

Bon dia.
Bon Bini na mirjam875.waarbenjij.nu
Kon ta bai ku bo?
Ajo dushi

Goedemorgen.
Welkom op Mirjam875.waarbenjij.nu
Hoe gaat het met u?
Doei schatje

WEEKEND!!!!

Zo, mijn weekend zit er alweer op. Ging weer best snel. Zaterdagmorgen heb ik lekker uitgeslapen. Daarna heb ik de kamer opgeruimd. Rond 13.00 uur moest ik aan het werk. Heb een duik gemaakt met 2 mensen. Was een erg mooie duik, veel gezien. Het is hier ook zo prachtig mooi onderwater. Later moest ik tanks vullen. We hadden echt veel lege tanks. Want er waren twee mannen de compressoren aan het maken. Ze werken hier niet zo hard door. Om 13.00 uur zeiden ze:" nog een uur dan kunnen jullie weer gebruik maken van de compressoren". Maar rond 15.00 uur kon ik dan eindelijk vullen. Haha. 's Avonds hebben wij (Nicole en ik) lekker gegeten bij City. Helemaal lekker.

Vandaag was ik de hele dag vrij. Helaas kon ik niet uitslapen. Het lukte gewoon niet. Dus ben ik maar naar de zeilschool verderop gelopen. Ik dacht ik kan wel even gaan zeilen. Maar daar was geen kip te bekennen. Alleen een paar mensen die hun eigen boot aan het optuigen waren. Ik heb hun even gevraagd of ze wisten of ze ook laser’s verhuren. Een vrouw gaf mij een nummer van een ene meneer De Vries. Moet ik nog maar eens proberen. (maar volgende week ga ik met Nicole Bonaire onveilig maken, dus dan kan ik niet). Omdat we een lekke band hebben kon ik ook nergens heen. Heb heerlijk gezond op het dak van het hotel. Zo mooi, dan heb je uitzicht over zee en Bonaire. Lekker even helemaal niets aan je kop. Maar ik had ook nog een afspraak met Michell (fitness instructeur hier) ik zou vandaag bij hem komen sporten. haha. Helemaal leuk. Heb heerlijk gesport. Beetje mijn dingetje gedaan. (mis het sporten wel). Na een dik uur ben ik snel naar huis gegaan want ik zou bellen met Wierd. Helemaal leuk. We hebben even gesproken over het familie weekend waar ik helaas niet bij kon zijn. Maar ik hoorde dat het zonder mij ook erg gezellig was geweest. Toen ik klaar was met bellen, kwamen Jan-willem, Debora en Ida (mama) online. Zo tof. Heb nog dik anderhalf uur met Stefan, Debora, Grietje, Jan-Willem, Paul en Ida gebeld. Wel een beetje lullig voor Nicole want we zouden gaan zwemmen. Maar ja dat werd um toch al niet want het regende. We zijn uiteten geweest bij de Ribs. Wel lekker gegeten. Uitzicht op zee. Daarna een ijsje gegeten bij de zee. We hadden erg veel lol. Maar dat is wel te zien aan de foto’s!!!!

Morgenmiddag ben ik even een paar uur vrij. Heb ik echt zin in. Nicole en ik gaan lekker zonnen bij Eden. En dan even boodschappen doen. Morgenavond doe ik weer eens de bar. Heb ik ook wel zin in. Want als het goed is komt er morgen een grote groep in het hotel. Dan hebben we tenminste weer eens klanten.

En even een waarschuwing, na maandag komt dinsdag. En dinsdag duurt het nog maar 4 weken en dan staat het vliegtuig voor me klaar. (stiekem heel veel zin in)

Ajo
Doei

Dikke kus


  • 18 Februari 2008 - 06:37

    Stien:

    dat uitzicht bij het sporten ben ik wel een beetje jaloers op, geweldige foto`s

    groetjes

  • 18 Februari 2008 - 08:13

    Paul:

    Nou dat is weer dik voor elkaar, een leuk verhaal en mooie foto's. Nu maar proberen een bootje te regelen en dat lekker zeilen.
    Wat de fitness ruimte en het uitzicht betreft lijkt me dat wel uitnodigend om ook te gaan fitnessen. Maar helaas moeten we hier tegen kale bomen en natte grasvelden aan kijken.
    Geniet de er lekker van.

    Paul

  • 18 Februari 2008 - 08:23

    Ida:

    Bon dia dushi,

    Heb weer genoten van je verhaal maar de foto's spreken ook boekdelen. En zo te zien en te horen gaat het met de talen ook wel lukken. (Hoorde je gisteren volgens mij ook nog Engels met iemand praten). Weer even lekker gebabbeld gisteren. Als je weer thuis bent wordt het afkicken van onze urenlange skype-familie-sessies. Maar dan kunnen we elkaar weer lekker even vasthouden. Ook wel iets om naar uit te zien.

    Hvj Ida(mama)

  • 18 Februari 2008 - 11:48

    Mireille:

    Hi Mirjam!!

    Leuk om je verhaaltjes te lezen! Ik zit nu alweer een weekje in Nederland... en het is hier koud! Ik wil terug!
    Leuke foto's ook, ik zie dat jullie de teksten van Loes en mij gevonden hebben? ;) Is dat hok inmiddels al opgeknapt?

    Heel veel plezier de laatste weekjes, alleen maar gaan genieten want de tijd gaat echt veel te snel voorbij!!

    Groetjes aan iedereen daar!

    xx je ex-roommate Mireille

  • 18 Februari 2008 - 12:23

    Ria:

    Hey skat!

    Leukleukleuk!! klinkt echt tof allemaal. Ben zo blij dat je het leuk hebt haha!
    4 weken nog maar, dat gaat snel idd!
    Zeker wel een heel dubbel gevoel..dat je het daar onwijs naar je zin hebt, maar ook graag weer naar huis wilt.

    Moeten we snel weer een toetje gaan halen, en gaan poolen, en gaan zeilen natuurijk! Daar had ik laatst ook zoveel zin in, om samen met jou te gaan zeilen en dan naar Grou enzo! ;)

    Jaa, heb er zin in als je weer terugkomt. :D

    Heel veel plezier nog, en GENIET! :D

    En hoop snel weer wat van je te horen!

    Love You!!
    Dikke kus Ria

  • 18 Februari 2008 - 13:09

    Gerda Bakker:

    Hoi Mirjam

    Dat klinkt allemaal weer goed.
    Ik vind het erg leuk om zo je avonturen te volgen!
    Ja, en dat uitzicht bij het sporten... zo wil ik ook wel sporten, maar ja, wij hebben dat uitzicht niet, dus wil ik ook niet sporten....
    En dan met Balkenende op de foto, leuk hoor. Dat zou ik ook gedaan hebben hoor als ik hem zou treffen.
    Mooie foto´s ook weer en zo te zien heb je het erg gezellig met Nicole.
    Nou, lekker genieten nog en ik kijk weer uit naar je volgende verhaal.

    Groeten, Gerda.

  • 18 Februari 2008 - 15:15

    Grietje:

    Hoi Mirjam.

    Wat ziet jullie kamer er gezellig uit. Wat leuk zo al die kaartjes en foto's (als ik het goed bekijk) boven het bed. Bevalt het een beetje om zo samen op 1 kamer te slapen?

    Heerlijk om zo te sporten met dat prachtige mooie uitzicht. Is het wel een beetje te doen met de warmte?

    Leuk om zo jouw verhalen te lezen met de foto's. Je beschrijft het echt mooi, knap hoor.

    Een fijne week en rustig aan he (hahaha)

    Groetjes, Grietje


  • 18 Februari 2008 - 18:59

    Anne:

    Hee Mir! Leuke verhalen weer!! 4 weken nog maar... jemug wat gaat dat snel! Heb er ook zin in als je weer thuis komt, kunnen we weer samen bij de fam. de Boer op de bank zitten haha! Heb je wel gemist tijdens familieweekend.. heel leuk dat je even smste! Had je mijn smsje nog gekregen? Ik heb Wierd in elk geval de groetjes van je gedaan hoor! haha! Het fam.weekend was verder wel gezellig, maar dat heb je vast al wel gehoord :)
    Leuke foto's maak je! Zou trouwens ook lekker zijn als je even kon zeilen daar, heb je dr al s gezeild? Lijkt me vet mooi daar! :D
    Nou, tot snel meid! Liefs x Anne!!

  • 18 Februari 2008 - 19:54

    Marlies:

    Mireille en Loes waren zeker voor jou in de Wannadive Hut. Typisch iets voor hun, die teksten achter dat schilderijtje. In november ben ik hen tegengekomen in City. Het leken me toen al twee dikke deugnieten, die wel van een feestje, een lolletje en een drankje houden.
    Na de renovatie kun jij je eigen teksten achter de schilderijtjes zetten!
    Succes op Bonaire.

  • 19 Februari 2008 - 13:19

    Debora:

    Heej zus

    Twas weer gezelli op skype of niet dan!!! Leuk je verhaal weer te lezen. Fijn dat je het zo leuk hebt met nicole. Mooie foto's ook trouwens. He en eh bedankt voor je kaartje en je ontzettend lieve tekstje erop!!! Heel blij mee! We kregen het kaartje vandaag. En vandaag nog precies 1 maand! Schiet mooi op. Je zal het daar nog gaan missen als je hier weer bent. Nou meisie geniet van alles.

    tot snel!
    xdeb

  • 19 Februari 2008 - 13:22

    Milan:

    da da

    heee gagada kaka pakke. woef woef. eh eh eh. eh da

    kus Milan

  • 21 Februari 2008 - 23:48

    Wierd:

    wat een mooi verhaal. ja nog 4 weken. de laatste lootjes. voor mij zijn ze zwaar. voor jou ook wel denk ik. ben wel heel blij dat je het daar zo leuk hebt

    kus

  • 22 Februari 2008 - 16:31

    Erwin:

    Beste Mirjam,

    even kort antwoord.
    Leuke site, mooie foto's
    geef mijn e-mail adres maar door.
    Beroving nooit leuk, maar voor de rest alles goed opgelost?
    master pasje nog steeds bij NAUI, maar komt wel
    Nieuwe aanvragen kost ongveer ? 40,--. Heb je niet meer nodig als je advanced of master hebt

    Vraagje, wanneer is de terugreis gepland?



    Met vriendelijke groet,

    Erwin Nijborg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

bruin haar
bruine ogen
bruine huid

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2008

Thuis

18 Maart 2008

Tot snel

17 Maart 2008

laatste dagen

15 Maart 2008

onderwater kaart

15 Maart 2008

14-3

bruin haar bruine ogen bruine huid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 11848

Voorgaande reizen:

03 Januari 2008 - 19 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: